راه های سریع و بی نظیر کاهش وزن 2

عضلات خود را قوی کنید.
عضلات خود را تقویت کنید زیرا که باعث افزایش سوخت چربی های شما می شوند و در نتیجه از این راه، دچار تناسب اندام و لاغری بیشتر می شوید.

ظاهر محیط در خوردن تاثیر دارد.
ممکن است تعجب کنید ولی خوردن در محیط و اتاقی با رنگ های تند تر نشان داده شده است که خوش خوراکی و گرسنگی را افزایش می دهد. برای همین غذا خوردن در اتاقی با رنگ آبی برای مثال می تواند به شما در لاغری کمک کند.

ابتدا خود را با چیزهای کوچک سیر کنید و سپس آشپزی کنید.
با شکم گرسنه ممکن است شما هنگام آشپزی، غذا به میزان بیشتر و حتی چرب و خوشمزه تر درست کنید. در نتیجه با چیزهای کوچکی که کالری ندارند، اندکی خود را سیر کنید و بعد آشپزی کنید.

اهمیت موقعیت دستان در راه رفتن.
آزاد بودن دستان خود به انرژی بیشتر کمک می کند. برای مثال قلاب کردن دستان در پشت کمک دوبرابر انرژی بیشتر می برد.  یا راه ساده تر موقع بالا رفتن  از پله از دست برای گرفتن نرده ها استفاده نکنید.

برنامه ریزی کنید و نتایج آن را منظم بررسی کنید.
تمامی راه ها و روش هایی که می خواهید انجام دهید را لیست کنید و پیشرفت آن را مرتب برنامه ریزی کنید. سیستم ذهن گونه ای است که باید اهداف به آن یاد آوری شوند.

از مواد کم کالری استفاده کنید.
مواد کم کالری مانند ذرت را در گوشه و اطراف خانه بگذارید تا به هنگام گرسنگی آن را مصرف کنید. با اینکار کم تر در هنگام گرسنگی لحظه ای کمتر سراغ غذاها و مواد پر انرژی می روید.

روزانه ورزش کنید.
خب حتما شنیده اید که روزانه سی دقیقه ورزش در روز بسیار برای تناسب اندام و سلامت و لاغری مفید است. اگر این امکان برای شما مقدر نیست، سعی کنید در روز 10 دقیقه و یا حتی کمتر ورزش کنید. همین هم بسیار سودمند خواهد بود.

از متد تمرین و وقفه برای تقویت عضلات استفاده کنید.
عضلات خود را تقویت کنید ولی پس از آن مدتی استراحت کنید و دوباره آن ها را تقویت کنید و به همین روال پیش بروید. مطمئن باشید که حاصل آن به مراتب بهتر است.


موفقیت ها را بنویسید تا روحیه بگیرید
کاهش وزن ها و برای مثال غلبه کردن بر وسوسه خوردن غذاهای پرچرب و خوش مزه را بنویسید. بگذارید موفقیت های خود را هرچند کوچک باشند، ببینید.


راه رفتن بهتر
سعی کنید قدم های بلند تر و با یک ضرب آهنگ یکسان بردارید. این کار مصرف انرژی شما را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.